Aansluiting Master-Gz (AMG)

Een directe aansluiting tussen de masteropleiding en de Gz-opleiding. Daar buigt een taskforce zich over. Vragen voor de taskforce zijn bijvoorbeeld: hoe ziet de ideale aansluiting eruit, welke selectiecriteria zijn van belang en hoe kunnen we zogeheten eerder verworven competenties (EVC) goed in beeld krijgen?

Onderwerpen

Inhoudelijke werkgroepen gaan aan de slag met onderwerpen uit het programma APV. Voor de aansluiting Master-Gz zijn er vier werkgroepen. Hieronder vind je links naar de werkgroepen voor een omschrijving en verslagen.

Eerder Verworven Competenties (EVC)

Selectie

Model Logistieke Aansluiting (MLA)

Lange Termijn Aanpak (LTA)

Resultaat

Met inbreng van werkgroepen levert de taskforce een helder advies op waarmee een directe aansluiting tussen de masteropleiding en de Gz-opleiding kan worden gerealiseerd. De taskforce zorgt voor voldoende draagvlak, zodat de implementatie van het advies naar verwachting soepel verloopt. De feitelijke implementatie van het advies is aan het veld.

Samenstelling

dr. A.H.G. (Alexander) Rinnooy Kan

Onafhankelijke voorzitter

drs. H.H.W. (Hans) de Veen

Namens de beroepsverenigingen

prof.dr. A.L. (Anneloes) van Baar

Namens de Opleidingsraad

prof.dr. A.H. (Agneta) Fischer

Namens DSW

drs. E. (Eddy) van Doorn

Namens de brancheorganisaties

drs. J. (Jaap) van der Pol

Namens de opleidingsrechtspersonen

drs. C. (Corry) den Rooijen

Projectleider AMG

Contact

Heb je vragen over het programma? Download onderstaand overzicht om te zien wie voor je organisatie of groep de contactpersoon binnen het programma is.

APV Contactpersonen voor belanghebbende partijen en organisaties (pdf)

Andere vragen? Stuur dan een e-mail naar een van de programmateamleden!

Rob Verrips

Programmamanager en projectleider Visie & Infrastructuur

Corry den Rooijen

Projectleider Aansluiten Master-Gz

Beatrijs de Leede

Projectleider Didactische ontwikkelingen & Instrumenten

Andere thema's

Visie & Infrastrucuur (V&I)

Didactische Ontwikkeling & Instrumenten (DO&I)